2013. március 23., szombat

Maszkulin

Tegnap József napot ünnepeltünk, de az alábbi képeslap még egy születésnapi adósságom. Bár a születésnap decemberben volt és azóta lett volna bőven időm elkészíteni az ajándékhoz a lapot, de én persze csak tegnap munka után dobtam össze. Sietni kellett, mert 7-re értem haza, de 8 órára már a helyszínen kellett volna lenni. Olyan gyorsan megvolt, hogy indíthatnám a mostanában menő 10 perces versenyeken.
Mivel pasinak készült a lap, nem sok szalag vagy flitter fogyott. A fő attrakció a letéphető csík, ami alatt található az üzenet vége. Akár egy sorsjegy.
Először a letéphető csík alatti mondatot pecsételtem, majd ezt a részt maszkoltam, hogy felvihessem a lap egészét borító pecsétet, mely a "barát" szó szótári definíciója. Ezután készítettem el a cipzáros részt: kütyüket ábrázoló papírból kivágtam a formát, ragasztópárnával pecsételtem a központi szöveget, befedtem embossing porral majd hő-domborítottam. Miután az alapra felragasztottam, lekerekítettem a széleket, egy gyors varrásminta, egy dominós dekorgomb és irány koccintani!

 Wishing you...
a wonderful birthday, just a bit late!

Felhasznált anyagok:
-  fehér kártyaalap: Rayher
-  fényképezőgép mintás papír: Studio Calico: Darling Dear
-  ragasztópárna: Rayher
-  fehér embossing por: Artemio: Kreatív Művész
-  pecsét és vágósablon: PTI: Movers & Shakers
-  dominós dekorgomb: My Mind’s Eye: Miss Caroline

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!