2013. április 7., vasárnap

Jani harminc

Főiskolai évfolyamtársam, Jani születésnapjára krémszínű, rusztikus papírból készítettem lapot. A számokat vágósablonnal vágtam, a szöveget hődomborítással vittem fel. A széleket cementszínnel antikoltam, a pacákhoz fekete tintát használtam. A faerezetes papírra 3D-s ragasztókockákkal ragasztottam rá az előlapot, így kapott egy kis térhatást. Utolsó simításként barna kenderzsinegből kötöttem rá egy szolid masnit. Szerintem nagyon férfias lett.
Boldog születésnapot, Jani!




Felhasznált anyagok:
- rusztikus krémszínű papír (PTI)
- faerezetes papír: Country Boutique (Fancy Pants Designs)
- vágósablon (PTI: By the numbers)
- pecsét (PTI: Big birthday wishes)
- tinták: Wet cement (Hero arts), Warm calico (Mister Huey's)
- fekete domborítópor (Artemio: Kreatív Művész)
- barna kenderzsineg (Kreatív Művész)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!