2013. augusztus 25., vasárnap

Stamp-a-faire 2013: Festés fekete teával

A második feladat az volt, hogy teával fessünk különböző anyagokat, különböző ideig, hogy lássuk milyen hatást érhetünk el tinta nélkül is. Mivel itt időre ment minden, hiszen óránként jött az újabb feladat, így még javában az első feladaton dolgoztunk, amikor már fel kellett tettem a teát főni. 4 Tetley filter mellé dobtam gézt, textilmaradékokat és szatént. Aztán jól ottfelejtettem.

A virágot kézzel vágtam ezért lett ilyen szép :) Az anyagdarabokra és a fára szöveget is pecsételtem. Remélem a részletfotókon látszanak a különböző textúrák. A kincses szöveg miatt háttérnek Párizs térképét választottam.


  

Hozzávalók:
- pecsét: Background Basics: Newsprint Stamp Set, Dress Form Mini Stamp Set ()
- háttérpecsét: Streets Of Paris (October afternoon)
- fekete és krémszínű vintázs papír (Papertrey Ink)
- gomb (October Afternoon)
- textilmaradékok, szaténszalag, kenderszalag, gézlapok, balsa léc és fekete tea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!