2013. október 21., hétfő

Matrica és washi tape Moxie Fab kihívásra

Amikor életemben először tévedtem amerikai scrapbook-bolt honlapjára majdnem hanyatt estem a felnőtteknek készült matricakínálattól.

Kisebb vagyont spórolt meg nekem az a blog, amin nem sokkal később azt olvastam, hogy már nem is menő a matrica. A cikkben azt írták, hogy akinek esetleg van még raktáron az is behintőporozza a hátulját, hogy hatástalanítsa a ragasztót rajta, majd 3D-s ragasztóval applikálja a scrapbook oldalra. Így viszont mi értelme?! Ezért sincs sok matricám, ami van azt is csak nézegetni merem, de a Moxie Fab kihívását mégsem hagyhattam ki!

A feladathoz csak washi tape-et és egy matricát használtam. Ja és persze a nélkülözhetetlen  púdert a matrica hatástalanításához! :)



Felhasznált anyagok:
- matrica: Homemade (Echo Park)
- washi tape-ek (My Mind's Eye és Rayher)
- félgyöngyök (My Mind's Eye)
- pecsét (PTI: Irresistibly Ikat)
- fehér karton, 3D ragasztó (Rayher)

1 megjegyzés:

  1. Hey Bori! Thanks for linking this up to the Stickers & Tape Challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!