2014. február 2., vasárnap

Stenciled 1. feladat: "Spongyázás"

Múlt héten újabb minitanfolyamot indított az Online Card Classes, a címe Stenciled. A következő néhány posztban a tanfolyamra készített házi feladataimat fogom bemutatni.

Az első nap témája a maszkolás és a tintázás volt.
Debby Hughes által bemutatott lapon spongyával viszi fel a különböző árnyalatokat a maszkon keresztül, így a színek összemosódnak. Én vágógéppel vágtam ki a háromszögeket formázó stencilt, melyre kétféle zöldes árnyalatot mostam össze. Mielőtt levettem a maszkot még egy újságcikket is nyomtattam rá:




Felhasznált anyagok:
- vágósablon: Triangle template (Silhouette)
- pecsét: Newsprint, Bigger Blooms (PTI)
- tinta: Mint Julep, Tide Pool (Hero Arts)
- félgyöngyök: Basic Gray

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!