2014. december 29., hétfő

December napjai: Zene

Sajnos nem vagyok eléggé muzikális ahhoz, hogy ebben a témakörben is TOP 10-es, vagy akár 5-ös listát állítsak fel, de a zene az ünnepek szerves része, így én sem intézhetem el egy laza poszt-elsunnyogással (pedig, de jó lenne, ma korán lefeküdni! :)
Bár Kurt Cobain és Layne Staley halála óta önszántamból többnyire csak beszélgetős rádióműsorokat és idegen nyelvű podcastokat hallgatok, de egy zenésszel élek együtt, ezért a háttérben mindig szól a gitár, zörög a dob és persze a fények is csak nekem gyúlnak...
Aztán egy napon, mikor felébredtem ebből az álomból, örömömben megmutattam Neki a Tégla című filmet. Nem is kellett több: azon nyomban rákattant a kelta punkzenét játszó Dropkick Murphys-re.
Azóta ez szól itthon és, mivel elmúlt már karácsony, Veletek is meg merem osztani a karácsonyi kedvencemet:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!